forum for dally's story, fts ^_^
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 SHUD I MAEK AN ERAWTIC FANFIC TEW?

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
LONG WHITE BEAR

avatar

Posts : 34
Join date : 2009-07-19
Age : 106
Location : Dumbledumdore's chin

PostSubject: SHUD I MAEK AN ERAWTIC FANFIC TEW?   Wed Jul 22, 2009 9:13 pm

I wants to maek a erotica fic kinda liek Dally's but with MOAR SECKS!!!!1 AND NO ITS NOT A HARRY POTTER FIC LOL
WAT DO U GAIZ THONG? =O
It will have dogs, spidurz and evaraythang! Very Happy
Back to top Go down
View user profile
BabiesesCumming

avatar

Posts : 15
Join date : 2009-07-22

PostSubject: Re: SHUD I MAEK AN ERAWTIC FANFIC TEW?   Wed Jul 22, 2009 9:15 pm

OMG. Tutally. Plz makes more.
Dally dus not use enough secks!
Would thur be goats?
Back to top Go down
View user profile
LONG WHITE BEAR

avatar

Posts : 34
Join date : 2009-07-19
Age : 106
Location : Dumbledumdore's chin

PostSubject: Re: SHUD I MAEK AN ERAWTIC FANFIC TEW?   Wed Jul 22, 2009 9:17 pm

BabiesesCumming wrote:
OMG. Tutally. Plz makes more.
Dally dus not use enough secks!
Would thur be goats?

YEAH. AND THERE WILL BE BUKAKKE, BDSM, AND EVARY EROTIC PRONS AND HENTAI THINGY IN MY FIC. But I need moar secks situations. I has the following:

-Main character is raep'd by scorpion
-Main character is bukakked by Tom Nook, Kapp'n, and Rovar
-STUPID FUCKING FOUNTAIN FAIRY gets pwn'd by octopuses
- A 9001-WAY WITH SCORPIONS AND TARARANTULAS AND MAIN CHARACTER.
- Tom Nook has secks with dog.
Back to top Go down
View user profile
Grred

avatar

Posts : 158
Join date : 2009-07-22
Age : 24
Location : Edwart's mouth.

PostSubject: Re: SHUD I MAEK AN ERAWTIC FANFIC TEW?   Wed Jul 22, 2009 9:18 pm

I agrreeezzz! GOATZ!
Thro sum childrun in2 dat 2!!
Back to top Go down
View user profile
LONG WHITE BEAR

avatar

Posts : 34
Join date : 2009-07-19
Age : 106
Location : Dumbledumdore's chin

PostSubject: Re: SHUD I MAEK AN ERAWTIC FANFIC TEW?   Wed Jul 22, 2009 9:19 pm

Grred wrote:
I agrreeezzz! GOATZ!
Thro sum childrun in2 dat 2!!
KAY! I can add shotacon with TimmyxTommy. AND LOL THE MAIN CHARACTER IS A LOLI.
Back to top Go down
View user profile
MUSTIQUES POWERS

avatar

Posts : 51
Join date : 2009-07-19
Age : 26
Location : HOGYWARTZ

PostSubject: Re: SHUD I MAEK AN ERAWTIC FANFIC TEW?   Wed Jul 22, 2009 9:21 pm

ID B UR BIGIST FAN, BBY.
Back to top Go down
View user profile
LONG WHITE BEAR

avatar

Posts : 34
Join date : 2009-07-19
Age : 106
Location : Dumbledumdore's chin

PostSubject: Re: SHUD I MAEK AN ERAWTIC FANFIC TEW?   Wed Jul 22, 2009 9:23 pm

KAY GAIZ I'M WRITIN' TEH FIRST CHAPOOTER. IT WILL BE FAPPABLE AND WILL HAVE A LOT OF TITS, BABYFUCK, LOLI, BEASTIALITY, AND CUM.
Back to top Go down
View user profile
Grred

avatar

Posts : 158
Join date : 2009-07-22
Age : 24
Location : Edwart's mouth.

PostSubject: Re: SHUD I MAEK AN ERAWTIC FANFIC TEW?   Wed Jul 22, 2009 9:27 pm

ADD SUM GURO!
Back to top Go down
View user profile
BabiesesCumming

avatar

Posts : 15
Join date : 2009-07-22

PostSubject: Re: SHUD I MAEK AN ERAWTIC FANFIC TEW?   Wed Jul 22, 2009 9:29 pm

Hoepfuly it wil be almst as gud as Dally.
I cannut wait What a Face
Back to top Go down
View user profile
rollerbear

avatar

Posts : 25
Join date : 2009-07-22

PostSubject: Re: SHUD I MAEK AN ERAWTIC FANFIC TEW?   Wed Jul 22, 2009 9:30 pm

I hop to grow adick so i cann fap to dis fic.
i am so exited.
Back to top Go down
View user profile
Wheelcheese

avatar

Posts : 54
Join date : 2009-07-18
Age : 23
Location : With my IC

PostSubject: Re: SHUD I MAEK AN ERAWTIC FANFIC TEW?   Thu Jul 23, 2009 4:44 pm

if yew do dis
we shall yaranaika forevs

dis is gunna be hawt

BUKKAKE FTW
Back to top Go down
View user profile
Sad Mammory

avatar

Posts : 49
Join date : 2009-07-18

PostSubject: Re: SHUD I MAEK AN ERAWTIC FANFIC TEW?   Thu Jul 23, 2009 7:08 pm

intohernecklikethetitanic wrote:
I hop to grow adick so i cann fap to dis fic.
i am so exited.
Me tew! Shocked
Back to top Go down
View user profile
LONG WHITE BEAR

avatar

Posts : 34
Join date : 2009-07-19
Age : 106
Location : Dumbledumdore's chin

PostSubject: Re: SHUD I MAEK AN ERAWTIC FANFIC TEW?   Sat Jul 25, 2009 6:16 pm

Grred wrote:
ADD SUM GURO!
FUCK YEAH GURO.
KAY I'M GONNA UPLOAD THE FIRST CHAPOOTER FINALLY 'CUZ I GOT BANHAMMERED FROM THE COMPUTER FOR A DAYS.
Back to top Go down
View user profile
The Next Ritalin

avatar

Posts : 575
Join date : 2009-07-22
Age : 22
Location : Edwards Pocket

PostSubject: Re: SHUD I MAEK AN ERAWTIC FANFIC TEW?   Sat Jul 25, 2009 8:08 pm

u shuld put dally in it lulz it wuld be hawt
Back to top Go down
View user profile
LONG WHITE BEAR

avatar

Posts : 34
Join date : 2009-07-19
Age : 106
Location : Dumbledumdore's chin

PostSubject: Re: SHUD I MAEK AN ERAWTIC FANFIC TEW?   Sun Jul 26, 2009 12:01 pm

GAIS I MAED TEH CHAPTUR 1 NAO GO LOOK. IZ IN SOME OTHER THREAD! Very Happy
Back to top Go down
View user profile
Cum into Water

avatar

Posts : 3
Join date : 2009-07-29

PostSubject: Re: SHUD I MAEK AN ERAWTIC FANFIC TEW?   Wed Jul 29, 2009 12:52 am

yayayayayayayayayayayayayayayayayayayayaayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayaayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayaayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayaayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayayaayayayayayayayayaya
Back to top Go down
View user profile
Grred

avatar

Posts : 158
Join date : 2009-07-22
Age : 24
Location : Edwart's mouth.

PostSubject: Re: SHUD I MAEK AN ERAWTIC FANFIC TEW?   Wed Jul 29, 2009 1:09 am

WERE IZ IT!!! No
Back to top Go down
View user profile
Breaking The 3rd Wall

avatar

Posts : 9
Join date : 2009-07-26
Age : 27
Location : Has left the building.

PostSubject: Re: SHUD I MAEK AN ERAWTIC FANFIC TEW?   Wed Jul 29, 2009 1:12 am

Good Q. Sad
Back to top Go down
View user profile http://steamcommunity.com/id/WORLF
massajed her caressing

avatar

Posts : 6
Join date : 2009-07-28
Location : hogywarts

PostSubject: Re: SHUD I MAEK AN ERAWTIC FANFIC TEW?   Wed Jul 29, 2009 2:17 am

ya and u can put cats n randumb shit in it
omg put in som hp charas
maek it a +ovr
and put me an cormac mclaggen in it
Back to top Go down
View user profile
LONG WHITE BEAR

avatar

Posts : 34
Join date : 2009-07-19
Age : 106
Location : Dumbledumdore's chin

PostSubject: Re: SHUD I MAEK AN ERAWTIC FANFIC TEW?   Wed Aug 05, 2009 1:36 pm

WTF MY STORY GOT BAWWWLEEETED. D:<
I tried searching for it and it got baleeted. Dx
NOW I HAS TO REWRITE IT ONOES!
Back to top Go down
View user profile
LONG WHITE BEAR

avatar

Posts : 34
Join date : 2009-07-19
Age : 106
Location : Dumbledumdore's chin

PostSubject: Re: SHUD I MAEK AN ERAWTIC FANFIC TEW?   Wed Aug 05, 2009 1:39 pm

Fuck dis shit yo. Maybeh I should maek a WEBSITE FOR IT! D:<
Back to top Go down
View user profile
The Next Ritalin

avatar

Posts : 575
Join date : 2009-07-22
Age : 22
Location : Edwards Pocket

PostSubject: Re: SHUD I MAEK AN ERAWTIC FANFIC TEW?   Wed Aug 05, 2009 2:32 pm

LONG WHITE BEAR wrote:
Fuck dis shit yo. Maybeh I should maek a WEBSITE FOR IT! D:<
omj yah!!!1!
Back to top Go down
View user profile
Plat. B.

avatar

Posts : 85
Join date : 2009-07-30
Location : Right Hur, Silly.

PostSubject: Re: SHUD I MAEK AN ERAWTIC FANFIC TEW?   Wed Aug 05, 2009 2:33 pm

LONG WHITE BEAR wrote:
Fuck dis shit yo. Maybeh I should maek a WEBSITE FOR IT! D:<
Mhm!
but it wud nevar b as cool as dis one.

i kid, i kid.
It wud be verreh cool.
Back to top Go down
View user profile
Great Depression

avatar

Posts : 485
Join date : 2009-07-28
Age : 28
Location : Dust Bowl

PostSubject: Re: SHUD I MAEK AN ERAWTIC FANFIC TEW?   Wed Aug 05, 2009 5:54 pm

website.
maek it.
Back to top Go down
View user profile http://kaokie.livejournal.com/
The Next Ritalin

avatar

Posts : 575
Join date : 2009-07-22
Age : 22
Location : Edwards Pocket

PostSubject: Re: SHUD I MAEK AN ERAWTIC FANFIC TEW?   Wed Aug 05, 2009 6:15 pm

Plat. B. wrote:
LONG WHITE BEAR wrote:
Fuck dis shit yo. Maybeh I should maek a WEBSITE FOR IT! D:<
Mhm!
but it wud nevar b as cool as dis one.

i kid, i kid.
It wud be verreh cool.

verrah cool,
but not quite as cool as fts.
close tho.
cause i mean nothin can outdo fts.
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: SHUD I MAEK AN ERAWTIC FANFIC TEW?   

Back to top Go down
 
SHUD I MAEK AN ERAWTIC FANFIC TEW?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Remembering the Past - A Little House Fanfic
» My otome fanfic
» My fanfic: Summer's End, A New Beginning
» One Last Cold Kiss (A Harry Potter Fanfic)
» Fanfic - A Second Person Short Story.

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
FaCe ThE StRaNgE :: Free Chat-
Jump to: